Pagina's

dinsdag 2 augustus 2016

Nieuwe bewoner!

Hier is hij dan, onze nieuwe puppy! EINDELIJK! Het is echt een schatje. Ik hou zo enorm veel van hondjes. Het kost wel erg veel energie zo'n puppy, maar het is echt wel goed om een lijntje te verkrijgen haha! Ik heb elke dag een stappen teller aan en normaal zat ik altijd rond de 5000 stappen per dag. Maar door onze puppy Rocco zit ik nu al aan gemiddeld 8000 stappen per dag. Waar een hond niet allemaal goed voor is hé, haha! :D Hij moet wel nog erg veel leren, want erg goed luistert hij nog niet, maar hij heeft wel een hele grote aaibaarheidsfactor, haha! Woensdag (morgen dus) gaan we voor het eerst op puppyles! Wat spannend!


Zijn jullie meer een kattenmens of een hondenmens? Let me know!

Groetjes Rani xxx

foto is eigendom van de blog

foto is eigendom van de blog

10 opmerkingen: