Pagina's

donderdag 21 juli 2016

Nieuwe start

Wat is er nu fijner dan met iets nieuws beginnen? Ik vind met iets nieuws beginnen altijd erg spannend. Dit is mijn eerste blogbericht op Flower of the world. Op deze blog ga ik een paar leuke recepten zetten om eens lekker te koken, wat leuke mode inspiraties of ik vertel eens iets leuks over wat er in mijn leven is gebeurd. Hopelijk komen jullie mijn blog dagelijks bezoeken.

Mijn eerste artikel gaat over mijn 'toekomstplannen' die ik wil delen met jullie!

* Het weekend die nu komt ga ik naar de Ardennen hier in Belgiƫ. Ik kijk er echt naar uit want ik ga met een heel erg goeie vriendin dus dat word zowiezo veel pret!

* Volgende week mag ik EINDELIJK achter mijn puppy! Oh, ik kijk er zoo naar uit om hem eindelijk te mogen ontvangen in mijn huis.  Het is een Golden Retriever. normaal mocht ik er vorige week al om maar omdat we nog op reis gaan, hebben we het een weekje uitgesteld zodat hij niet verward zou zijn. We gaan onze schattige puppy 'Rocco' noemen. Hier heb je een klein foto'tje van ons nieuw hondje.

foto is eigendom van deze blog


Wat zijn jullie 'toekomstplannen'?

Groetjes Rani


9 opmerkingen:

  1. aah wat leuk dat je een puppy neemt! En heel veel plezier in de Ardennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattige puppy zeg! Veel plezier ook in de Ardennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier dit weekend! Wat een ontzettend lief hondje, ik ben wel een beetje jaloers, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat spannend allemaal. Ik wens je heel veel plezier en succes met je nieuwe plannen! Ik ben echt heel erg benieuwd naar de volgende blogposts.:)

    Liefs Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een nieuwe blog! Hoe leuk! :D Ik kijk uit naar je posts over al je avonturen en belevenissen. :)

    BeantwoordenVerwijderen